2012. augusztus 6., hétfő

Bevezetés

Ez az első bejegyzésem, és mint olyannak, ennek most rém ütősnek kellene lennie. Mit mondhatnék? Alig egy hónap múlva - ha minden jól megy - cukrász leszek, pontosabban cukrász-jogász, úgy, hogy életem első piskótáját fél évvel ezelőtt sütöttem. Imádok főzni, nem tudok őrületes dolgokat, de amit eddig elkészítettem, az egyetlen rettenetesen elsózott brokkolikrém levesen kívül idáig mindig jó lett. Aztán kaptam egy sütikészítős órát ajándékba mikulásra, és ott rájöttem, hogy ez nekem tetszik, kikapcsol, elbűvöl. Így indult. Az út elején vagyok, érzem a nyomást, hogy kb. 15 évvel hátrányban vagyok a szakmabéliekhez képest, de tudom, hogy a szorgalom sokszor üti a rutint...

Eszméletlenül szerettem volna már írni egy gasztroblogot. Tudom, hogy egymilliárd van, de hát jó könyvekből is, mégis mindig írnak újabbakat, mi meg boldogan megvesszük és elolvassuk őket. Hónapokig agyaltam a blog nevén, kinézetén, stílusán, aztán eljutottam oda, hogy miként a sütést is, ezt is csak úgy el kell kezdeni, aztán majd ez is kiforrja magát. Szóval, itt most minden a kezdetektől lesz: a küllem is, és a tartalom is. Az 'innen szép nyerni' hozzáállás lelkes képviselője vagyok!
És hogy miért szivárványsüti? Mert olyan, mint én: színes, vidám, egyszerű, de mégis mindig okoz meglepetéseket. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése